Zielona szkoła 2016

Druga połowa maja to tradycyjnie czas, kiedy uczniowie klas  trzecich wyjeżdżają na „zieloną szkołę”. Nie inaczej było i w tym roku. 18 maja spod Urzędu Miasta 66 trzecioklasistów wraz z opiekunami wyruszyło do Jastrzębiej Góry. Po wielogodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce. No i się zaczęło… Spacery po plaży, wycieczki, ciekawe zajęcia animacyjne, dyskoteki, rozgrywki sportowe, szaleństwo zakupu pamiątek i wiele,  wiele innych atrakcji. Dwa tygodnie minęły bardzo szybko i znów jesteśmy w Sławkowie, ale wspomnienia z pobytu nad morzem pozostaną w pamięci dzieci na zawsze. W trakcie pobytu na „zielonej szkole”  trzecioklasiści prowadzili pamiętniki. Oto niektóre wpisy, które prezentujemy za zgodą autorów.

zieloena szkoea 2016 20160627 1381992917 zieloena szkoea 2016 20160627 2006162234

zieloena szkoea 2016 20160709 1683949077

Szymon Badyl- Dzisiaj pojechaliśmy na wycieczkę do Szymbarku. Widziałem tam stary dom przywieziony z Syberii, pociąg, który przewożono Polaków na Syberię i oryginalny dom do „ góry Nogami”. Później byliśmy w „ Świecie Bajek”.  Słuchaliśmy bajki o stworzeniu Kaszub i legendy o Stolemach.

Karolina Jarczak- Pojechaliśmy do Ocean Parku we Władysławowie. Widzieliśmy największego wieloryba na świecie.

Wiktoria Węgrzyn- Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na teatrzyk  pt. „ Morska opowieść”. Ten teatrzyk był o marynarzy o ksywie Bąbel i o piracie Rumplu.

Wiktoria Wiśniewska- Dziś było strasznie fajnie, bo był „Gwiezdny teatr”. Dzięki temu zdecydowałam polecieć w kosmos. Po kolacji byliśmy na plaży i mogliśmy moczyć nogi.

Maja Grudzińska- Dzisiaj pojechaliśmy na Półwysep Helski. Zwiedzaliśmy fokarium. Zobaczyliśmy odmianę foki szarej.

Franek Kluczewski- Dziś pojechaliśmy na basen. Była tam duża zjeżdżalnia. Później byliśmy w alei gwiazd sportu. Były tam nazwiska takie jak: Kazimierz Deyna, Jerzy Kukuczka, Grzegorz Lato, Jan Tomaszewski i Zbigniew Boniek.

Julia Szlęzak- Dzisiaj po obiedzie poszliśmy pożegnać się z plażą i morzem. Następnie pakowaliśmy się, aby rano wstać i wrócić do Sławkowa. To mój pierwszy, tak długi pobyt poza domem( bez rodziców). Był bardzo udany i pełen niespodzianek. Na pewno zapamiętam „ zieloną szkołę” i przygody z nią związane.

Amelia Husarz- Pojechaliśmy do Władysławowa do Ocean Parku. Bawiliśmy się bardzo fajnie! Zwiedzaliśmy posągi stworzeń i mieszkańców morza. Gdy wróciliśmy, poszliśmy na obiad.

Środa 18 maja 2016r.

Dzisiaj musiałam wstać wcześniej niż zwykle, ponieważ był to dzień wyjazdu na “ ZIELONĄ SZKOŁĘ”. Wyjechaliśmy o godzinie 6.40. Jechaliśmy aż około 10 godzin autobusem dwupokładowym. Dojechaliśmy około18.00 do OŚRODKA “DIUNA”. Potem w przydzielonych pokojach mieliśmy chwilę na rozpakowanie się. Następnie poszliśmy na kolację. Po kolacji poszliśmy przywitać morze. Po długim dniu poszliśmy spać.

Gabriela Macek 3b

Dzisiaj musiałam wstać bardzo , bardzo wcześnie, bo to był najważniejszy dzień mojego życia. Wyjechałam do Jastrzębiej Góry o godzinie 6.40, zajechaliśmy o godzinie 18.00. Kolacja była o godzinie 19.00. Po kolacji poszliśmy przywitać morze.

Dominika Janda 3b

Wtorek 24.05.2016r.

Dzisiaj pojechaliśmy na wycieczkę na HEL. Najpierw pojechaliśmy do FOKARIUM. Widzieliśmy jak pani karmi foczki rybkami. Następnie płynęliśmy statkiem. Przez chwilę siedziałam za sterem, a wiatr zwiał mi czapkę do morza.

Czwartek 26.05.2016r.

W czwartek byliśmy we WŁADYSŁAWOWIE W “OCEAN PARKU“. Oglądaliśmy tam stworzenia żyjące w wodzie. Na koniec wycieczki poszliśmy porozmawiać z wielorybem BŁĘKITKIEM. Po wycieczce poszliśmy na miasto, a później na plażę. Gdy wróciliśmy to poszliśmy na dyskotekę. Wszyscy dobrze się bawiliśmy.

Piotr Knaś 3b

Piątek 27.05.2016r.

Wczoraj wstałam o 8.00.Ubrałam się i zeszłam na śniadanie. Po śniadaniu spakowałam plecak i pojechaliśmy do SZYMBARKU. Podczas podróży wypadł mi ząb. W Szymbarku zwiedziliśmy: dom do góry nogami, świat bajek i legend, replikę bunkra, zobaczyliśmy najdłuższą deskę i wiele ciekawych atrakcji. Wróciliśmy pod wieczór. Po kolacji poszliśmy spać.

Amelia Jędrusik 3b

Sobota 28.05.2016r.

Dziś na FESTYNIE zorganizowanym w pobliskiej szkole, zjadłam ogromną watę cukrową. Można było też kupić losy. Po skończonym festynie poszliśmy do KAPLICY. Dzień był cudownie spędzony. Chciałabym to kiedyś powtórzyć.

Gabriela Macek 3b

Dzisiaj przyjechał do nas pan Burmistrz, czyli mój tata i przywiózł nam czekolady. Rodzice zabrali mnie na cały dzień. Jedliśmy lody, gofry i smażoną rybę. Skakałem na bandżi i plażowaliśmy.

Kacper Adamczyk 3b

Poniedziałek 30.05.2016r.

Dzisiaj po śniadaniu pojechaliśmy na ostatnią wycieczkę na basen. W wodzie nurkowałam i skakałam, Następnie chodziliśmy po ALEI GWIAZD. Później w Jastrzębiej Górze poszliśmy na zakupy, a następnie na CHRZEST MORSKI. Musieliśmy pić morską wodę. Ten dzień bardzo mi się podobał.

Gabriela Macek 3b

W tym dniu byliśmy we Władysławowie na basenie. Wracaliśmy słynną ALEJĄ GWIAZD. Zobaczyłem też najbardziej wysunięty punkt na północ Polski “GWIAZDĘ PÓŁNOCY”. Po wycieczce, na plaży mieliśmy CHRZEST MORSKI. Nadano mi imię “FALUJĄCY KONIK MORSKI“.

Samuel Olchawski 3b

Wtorek 31.05.2016r.

W ostatnim dniu “ ZIELONEJ SZKOŁY” poszliśmy na miasto. Później poszliśmy pożegnać się z morzem. Gdy wróciliśmy, zaczęliśmy się pakować. To był mój najlepszy wyjazd. Bardzo zżyłem się z moją panią i klasą.

Środa 01.06.2016r.

W środę pobudka była o godzinie 6.40. O godzinie 8.20 wyjechaliśmy z ulicy Polnej 1 do Sławkowa. Podróż trwała 10 godzin. Do Sławkowa przyjechaliśmy o godzinie 18.20. Cała kolonia była bardzo udana. Chciałbym jeszcze pojechać na taką “ ZIELONĄ SZKOŁĘ”.

Piotr Knaś 3b

DotychczasDotychczas11665213

Wydarzenia

info :
Nie znaleziono opublikowanego łącza do komponentu iCagenda!
Pn Wt Śr Cz Pt So N

phone

tel: 32 29 31 039
fax: 32 26 09 856

email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.